post
Parasole reklamowe

Parasole reklamowe

Imprezy plenerowe to doskonała okazja do zaznania rozrywki, spotkania się ze znajomymi, posłuchania dobrej muzyki, itp. Oczywiście pod pojęciem imprez plenerowych rozumie się festyny, happeningi, koncerty, itp. Wszystkie wydarzenia, mające miejsce na świeżym powietrzu. Najczęściej organizuje się je latem. Są wówczas okazją nie tylko do wspomnianych wyżej aktywności, ale także, dla firm, do promowania własnej marki, produktów czy usług. Należy się oczywiście do tego dobrze przygotować, bowiem reklam jest obecnie bardzo wiele i nie tak łatwo przyciągnąć uwagę klientów. Aby to osiągnąć, można wykorzystać do tego celu gadżety reklamowe.

Powyższe stwierdzenia najlepiej zobrazować, podając konkretny przykład. Mogą nim być np. parasole reklamowe. Są to gadżety o dużej popularności w marketingu, ponieważ poza oczywistymi walorami wizualnymi, odznaczają się także praktycznym zastosowaniem w sytuacjach życia codziennego. Dlatego też ich wykorzystanie na imprezach plenerowych powinno odnieść bardzo dobry skutek.

Jak parasole reklamowe mogą być na takich imprezach promowane? Przede wszystkim poprzez ich odpowiednią dystrybucję. Może się to odbywać poprzez sprzedaż, ale popularniejszą formą dystrybucji jest rozdawanie czy też organizowanie konkursów, w których takie parasole będą stanowiły nagrodę. Nagrodę główną bądź jedną z wielu nagród. Bez względu na formę dystrybucji, ważne jest, aby odpowiednio wyraźnie promowały one konkretną markę. Jak tego dokonać?

Przede wszystkim parasole reklamowe promujące konkretną markę muszą nosić jej symbole. Mogą to być loga, połączone z nazwą firmy, czasami wsparte o różnej długości hasła czy slogany reklamowe. Co ważne, parasole mają powierzchnię odpowiednią do umieszczania na nich haseł i sloganów. Mogą się tam znaleźć także motywy graficzne, w tym zdjęcia, rysunki czy obrazki. Wszystko to po to, aby z jednej strony wypromować daną firmę, z drugiej zaś by uatrakcyjnić parasol – wówczas więcej osób na danej imprezie plenerowej zwróci na niego uwagę.